Självlysande val

Imorgon gäller det! SmNvBe06 har sin studentskiva på April :D Jag längtar verkligen och har stora hopp om att den kommer bli suverän! Kommer ha båda min familj och pojkvän på middagen vilket känns underbart och sedan är det fest natten lång, jag är glad att den är på en fredag kväll :P

Annars så var jag på älsklingens middag/skiva i måndags och den var bra även om musiken inte var den bästa. Nomineringarna som de hade var dock super, med rim och allt! Annars har jag varit ledig idag vilket inneburit städande, sytt på klänningen, slöat och gått promenad. Orkade inte iväg till gymmet men en tur i den friska luften piggade ändå upp en del :) Ska sy lite mer på klänningen och sen ska jag fortsätta på Låt den rätta komma in, ville läsa den innan jag ser den och boken är verkligen så bra som folk säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0