Bomben!

Lustig dag på jobbet har det varit idag! Har bland annat pratat med min livsförebild..iaf enligt honom :p Jag åkte även bil med chefens körkort i fickan i riktning mot bomben! Saker har dock sin logiska förklaring, men vem döper en ica till bomben? Fick även beställa hem 25 mackor, vet inte om det direkt var lustigt men det var samma person som jag beställde fem stycken av igår. Undra om hon förväntar sig ett samtal imorgon också nu? Och för att bara hoppa tillbaka till det tidigare så hade jag chefens körkort i fickan eftersom jag skulle hämta ut ett paket i företagets namn ;) Annars har jag vairt på bra humör, undra om de tidigare två mandarinerna i min väska har något att göra med saken.. Fram till lunch var det bara en och efter jag bytt buss på vägen hem så var det ingen.. Mellanmål är det bästa!

Annars har humöret varit konstigt idag. Gått upp och ner, hunnit med både arg och lycklig. Nu känner jag mig dock lite elak..tror älsklingen som försvann tog illa upp av en sak jag sa. Så det blir nog att gå och ge honom en kram och sedan ta en dusch innan Desperate Houswives!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0