Göra ingenting

Länge sen sist.. Jag har varit upptagen med att jobba och göra ingenting. Men snart är det slut med det! Om en vecka och en dag så får jag och älsklingen nycklarna till vår lägenhet = otroligt! Det är så spännande och det kommer att bli så roligt! :D Men fram tills dess gäller det som sagt att hålla sig sysselsatt medans älsklingen pluggar. För när jag blir rastlös påverkar det oss båda negativt! Detta problem är dock troligen löst. För det första måste jag snart börja packa ner mina saker :O Har fortfarande lite svårt för det och har skjutit upp det..men det är väl bara att ta och göra det någon dag! Sedan kommer jag fördriva tiden med piano, Sex and the city och boken Mia Sanningen om Gömda. Boken sa ju tydligen vara riktigt bra så jag tänkte läsa den även om jag inte riktigt tycker det spelar så stor roll hur sann Gömda är. Det är fortfarande en hemsk berättelse och ett problem som måste lösas. Sen är det ju så att även älsklingen började intresseras sig av boken när jag läste högt för honom..eller om han bara gillade höra mig läsa :p Men det är iaf väldigt trevligt att ha någon att diskutera med samtidigt som man läser :)

Men nu är det en påsa Turkiskpeppar, ett glas mjölk och ett avsnitt av Sex and the City som gäller ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0