sov gott

Ojojoj, jag som aldrig brukar försova mig fick stressa som en tok imorse! Väckarklockan stod på en tid med god marginal men när älsklingens trötta händer får tag på mobilen så kan det bli lite fel. Så istället för snooz (den ondskefulla knappen!) råkar han klicka på stäng av, jag klandrar honom dock inte eftersom att mina knappar inte är de bästa. Men jag somnar om som jag alltid gör under snooztiden och vaknar sedan av att det låter ovanligt mycket i resten av huset...i vanliga fall brukar jag vakna först när jag är hemma hos älsklingen. Jag frågar vad klockan är och när han håller upp den visar den några minuter över sju..jag ska gå fem i.. Jag hoppar upp ur sängen och i kläderna. Med tandborsten i mun så packar jag väskan och sedan blev det bil halvvägs till jobbet och jag kom i tid! Bristen på frukost är dock aldrig någon höjdare men förhoppningsvis så hjälper lunchen mig att komma tillbaka lite nu på eftermiddagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0