Vuxenliv

Jag har ju nästa blivit vuxen känns det :O Så kände jag iaf i måndags och det sitter lite kvar..Efter att först sagt upp mig på jobbet (vad nu som är vuxet med det :p) Så skyndade jag mig sedan hem på eftermiddagen för att ta emot en som skulle köpa skrivbordet jag lagt ut på blocket. När det var nästan färdigt hämtade jag upp pojkvännen för att åka och tittade på lägenheten :) Det var spännande och det som nog glädje mest var nog det relativt ordentliga köket! Men tror jag kommer trivas när man får göra om allt till så som vi vill ha det istället :)

Tisdagen fortsatte med nytt jobba och jag trivs redan mycket bättre! Det kräver mera av sig och man hamnar inte i samma upprepning som när jag registrerade ordrar. Sedan är det lite roligt att få prata lite i telefon även om de första samtalen (och vidarekopplingarna!) var nervösa :p Just den här perioden när man får lära sig massa nytt är väldigt rolig men kommer nog också bli skönt att kommer in i det hela om några veckor och ha kolla på alla pappren. Nu är hälften av det som ligger framme den gamla receptionistens så det måste kollas igenom för att se vad det är :p

Men att sitta vid ett eget fönster är något jag verkligen uppskattar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0