Berget är mitt!

Är HELT ensam i berget för tillfället! Har inte varit det hela förmiddagen då det finns två killar här som ska ta emot leveranser, hitills har det kommit fyra pakt..så de har inte så mycket att göra. Jag har iaf haft en del mail att ta hand om och efter lunch blir det väl att bege sig ut på lagret och fixa där. Det blir troligen ingen heldag för mig (tog en halvtimmes sovmorgon för att åka samtidigt som älsklingen :) ) och sedan tror jag inte att det finns tillräckligt med jobb för att hålla mig sysselsatt. De truck-killarna verkade inte heller så sugna på att sitta här och göra ingenting, och om de går måste ju även jag.
Nu är det iaf dags för lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0