En annan dag

Kallt var det idag på morgonen, var tvungen att skrapa rutorna på bilen innan vi kunde ge oss iväg. Kanske är dags att skaffa sig ett par varmare skor och jacka! Annars har det varit lite mer att göra på jobbet, nu på förmiddagen iaf, senare får vi se hur det ser ut. Nu sitter jag bara och väntar på att den värsta rusningen vid mikrovågen ska gå över :p 10 inhyrda och de flesta med matlåda = köbildning! Snart kanske bossen på avdelningen ger med sig att flytta upp lunchen en halvtimma :p

Annars har det börja sjunka in att jag faktiskt ska flytta!! Älsklingen ska skriva på kontraktet idag och sen är det säkert :o Vi satt och tittade på en liten planritning som visade hela vångingen så man såg inte så tydligt men det gjorde mig riktigt taggad ändå :D Och tack min kära syster (och christopher) som verkligen blev glada för min skull, positivitet var verkligen det jag behövde.

Nu ska jag kolla om det finns plats i mikron!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men Jessica, så liten är du inte så att du får plats i mikron. :P

2009-10-07 @ 12:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0