.

Och än en gång dags för mensvärk...då är det inte roligt att sitta på jobbet. Längtar till att få krypa ner under ett täcke och bara vara. Det är iaf inte så väldigt mycket att göra på jobbet så kanske ska passa på och gå lite tidigare än jag brukar. Det är väldigt lockande när man vet att ens älskling sitter hemma och för tillfället inte har så mycket plugg.

I helgen väntar dock högskoleprovet och jag ser inte fram emot det. Känns som att varje gång jag tänker plugga så kommer något i vägen eller så är jag för trött. Men något borde jag ändå ha lärt mig efter de ansträngningarna jag har gjort. Men jag får försöka anstränga mig de sista dagarna nu så kan jag ta det lugnt nästa vecka då det är över :)

Jag vill ha chokladbollar! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0