Helg

Det är härligt med helg och min började denna vecka redan igår på morgonen :) I rorsdags kom chefen och sa "Imorgon är det sista fredagen den här veckan så du kan vara ledig om du vill." Vad som menas med det här är att det är väldigt lite att göra på jobbet just nu och jag behövs inte riktigt där. Det är också en av anledningar till att jag kanske ska byta till ett nytt jobb! Nya jobbet skulle innebära kortare restid till och från jobbet men även att jag slipper sitta inne i ett berg hela dagarna. Dock så har jag börjat trivas med folket på jobbet, iaf killarna på lagret, och det nya jobbet erbjuder inte riktigt samma umgänge.. Så detta ska funderas över och diskuteras i helgen innan jag bestämmer mig!

För övrigt så tog jag ganska bra vara på min lediga dag igår och hade samtidigt rätt trevligt :) Steg iaf upp samtidigt som älsklingen strax efter 7.00 även om jag halvsov en timme efter han gått också ^^ Sedan fick hans syster prata ut sig om sin jobbiga vecka och det känns lite coolt att hon ändå kan tänka sig att komma till mig och göra det.. har alltid känt mig lite som den elaka som tar upp all hennes brors tid :p Men när hon blivit på lite bättre humör förhoppningsvis så åkte jag in till stan och mötte upp älsklingen för en lunchdate. Vi hittade ett mysigt café, Bönor o Bakat hette det om jag inte misstar mig! Tanken var att vi sedan skulle tillbaka till KI för att nörda oss lite men ingen av oss kände sig speciellt sugen så det blev jeans-shopping till älsklingen och en pocketbok till mig ^^

Kvällen avslutades med lite folk på förfest hos älsklingen innan vi gav oss in till stan för Harry B James, kön var dock för lång för vår smak så vi satte oss på ett annat ställe och snackade och hade det trevligt :)

En härlig start på helgen heöt enkelt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0