Morgon

Härlig start på denna dag! :) Högskoleprovet är över och jag har redan mycket mer fritid, något jag saknat. Att jobba och plugga samtidigt är ingen höjdare men som sagt är det över nu :) En till anledning till detta goda humör är att bossen kom och sa till mig igår att eftersom det just nu inte är så mycket på jobbet är det lungt om jag sover lite extra på morgonen om jag känner mig trött. Självklart är jag inte sen med att utnyttja detta så imorgon ställde jag väckarklockan (visserligen bara 45 min senare) samtidigt som älsklingen skulle stiga upp :) Väldigt mysigt att åka till jobbet tillsammans så förhoppningsvis blir det liknande resten av veckan! Tog mig även tid att göra en smörgås som jag ska äta strax, idag ska jag inte bli vrålhungrig innan lunch ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0