No work

Va värdelöst det känns att vara på jobbet men att inte ha något att göra! Det är minimalt med arbete och jag var klar med dagens jobb kl 10, de två timmarna som var kvar till lunch så började jag på morgondagens. Kan även lägga till att ordinarie arbetstid är till 18.00... Blir irriterad eftersom jag istället skulle kunna sitta hemma och plugga till högskoleprovet eller något annat vettigt men samtidigt vill jag inte be om att få gå hem för jag behöver pengarna. Och att jobba halvdagar ger inte så mycket pengar. Om inte högsäsongen sätter igång snart så kommer jag verkligen att börja oroa mig eftersom jag endast är behovsanställd. Fast så länge de inte anställer någon ny här på admin sitter jag väl relativt säkert. Vill tillbaka till skolan där man inte kan bli utsparkad utan har sin fasta plats oavsett hur mycket det finns att göra :O

Nu blir det att försöka lugna sig innan lunchen är över och sedan gräva eftr jobb >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0