Pigg o glad

Vaknade verkligen på rätt sida idag. Var pigg och glad :) Hjälpe även att älsklingen skulle stiga upp samtidigt och köra hem bilen. Åkte sedan tåg tillsammans med mamma vilket var ett tag sen, och vi pratade på om flytten vilket inte kan göra än annat än glad :) Piggheten har dock börjat minska nu men jag hoppas på att den kommer tillbaka efter lunchen när jag blir lite mer aktiv igen! Ser även fram emot en härlig myskväll och tror jag ska låna hem Wolverine och Gremlins idag.

Som påminnelse till mig själv ska jag även ta och söka till högskolan idag. Jag har skjutit upp det allt för många dagar nu och jag vill inte göra det för sent och hamn i nåt krångel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0