Sunshine

Lika god lunch idag som igår blev det :) Blev över från wokken jag köpte igår och det var riktigt god! Igår passade jag även på att gå tidigare och tog en sväng förbi studiemässan i Worl trad center, men det var inte riktigt värt ett besök. Den var otroligt lite, bara några få bord i ett litet rum, och samma broschyrer som jag tidigare tittat i. Tur då att jag ändå är rätt så säker på mina val. Fast oron över det och massa annat ligger nog inne och grubblar iaf...visade väl sig lite igår när jag gråtit i 30 min. Var ett tag sen jag grät ordentligt och tror verkligen att jag behövde det! Känner mig mycket piggare nu och älsklingens omtanke hjälpte mycket. Vi musade även i oss maränger och spelade lite wow efteråt vilket fick tillbaka humöret. Alltid skoj att nörda sig lite ^^

Imorgon är det äntligen fredag iaf, en dag som varit efterlängtad hela veckan! Och i helgen ska jag passa på och gå på bio :) Det är Up! i 3D som gäller, jag älskar Pixar så det lär bli en höjdare. Sedan ska även stugan i älsklingens trädgård rivas så jag får se om jag hjälper till där eller om det kanske blir en tur med mamma för lite shopping. Börjar bli för kallt för vår/höstjackan :p Sedan är jag även i behov av ett par nya jeans, mörkblå och stuprör är mina krav.

Nu blir det att surfa lite innan lunchen är över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0