Irritation

Kallt var det idag, endast två grader när jag klev ut ur huset! Men de friska vindarna var ändå rätt uppfriskande på luchen när solen lyste samtidigt. Det mest på jobbet har varit segt idag men lite innan det var dags att sluta så hoppade humöret ner för ett stup som det nu långsamt försöker klättre sig upp ur. Tror jag ska försöka få se lite Desperate Housewives på tv ikväll, lär dock inte orka se båda avsnitten men ett kan nog sitta fint!
Imorgon är även sista "korta" dagen sedan är det högsäsong som gäller >.< Lär innebära bland annat innebära hemkomst vid halv åtta, mikrovärmd mat till både lunch och middag..igen höjdare! Speciellt när jag lär bli ännu hungrigare på eftermiddagarna då rasterna har blivit bort prioriterade o.O Undrar även hur jag ska orka plugga till högskoleprovet då om jag knapppt gör det nu samma sak gäller det att få ork till träning. Men nu får negativiteten vila ett tag, det gör en inte direkt gladare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0