.

En ny dag på jobbet och sitter hungrigt och väntar på den kommande pizzan! Har hunnit vara både på kontoret ocg lagret idag och jag föredrar nog kontoret för tillfället, känns som att tiden går fortare där. Men finns det inget att göra så är det inte så spännande. Till min besvikelse har jag även fått reda på att jag ska jobba nästa fredag då alla andra ska iväg på konferanskryssning, jag tycker gott å väl att jag kunde få varit ledig en dag. Men nej, ensam i berget blir det. Ser inte att jag skulle kunna göra så stor nytta på en dag som vi inte skulle kunna ta igen på måndag...
Ser iaf fram emot en ledig kväll med älsklingen och förhoppningsvis kan det bli någon bra film också. Även syster min ska komma över, lite tråkigt är det nu när hon håller på att byta jobb. Brukar vara trevligt att annars prata med henne på lunchen men samtidigt är jag glad för henne att hon kommer bort härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0