.

Trötta ögon är det som stirrat på skärmen under förmiddagen. Blev dock lite bättre när jag började röra mig ute på lagret även om jag känner mig seg nu. Det är heller inte skoj att alltid vara den som ska stiga upp tidigast, det vill även säga för tidigt. Självklart resulterar det här i att man förlorat större delen av orken till kvällen, vilket suger! Idag ska jag i alla fall orka mig över till min syster med glatt humör och kolla Batman. Skulle säga att risken talar för att jag somnat innan den är slut. Det är ingen bra kombination att somna i en film jag vill se och sedan gå, brukar vara en humörssänkare. Förhoppningsvis kan jag ta ut delar av min irritation här och nu då ingen tar skada av den.
Är verkligen inte på humör för att jobba, tyvärr kommer morgondagen att vara ännu värre då det är tänkt att vi ska göra både torsdagens och fredagens jobb pga av att alla (utom jag då...) åker på konferans/kryssning på fredag. Det gör ju inte heller saken bättre att man är önskad på flera ställen samtidigt eftersom att jag då får arbeta fort på kontoret för att sedan kunna hjälpa till med de stora orderhögarna som vi har på lagret för tillfället. Ingen lung stund där. Det kanske är därför jag ska vara här på fredag med minimalt att göra, för att kompensera?
Nu är det nog med negativa tankar på denna lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0