Elfte april

Fem minuter senare och chokladen är borta, och nej den var inte god. Marabos mjölkchoklad med passionsfrukt och chili, inte min grej tänkte jag när jag åt första biten. Som sagt är den av någon underlig anledning ändå slut nu.. Helt skyldig är jag dock inte!

För övrigt skrevs högskoleprovet igår, det var en trevlig dag då jag stötte på älsklingens syster och hennes kompis. Från de tidigare åren har jag blivit van vid att sitta själv med hörlurar i öronen och näsan i en bok... Jag föredrar detta år! Så tredje gången gilt är det man säger va? Så tredje försöket = bra resultat? Nja, men så länge det inte blir sämre är det ju skoj!
För att koppla av på kvällen spenderade jag kvällen i systers hem. Då alla Alien filmer är avklarade så var det Predator som gällde! Arnold Schwarzeneggers muskler och en osynlig filur som sprand runt och dödade folk (Sandra, visa inte detta för Christopher ^^), men jag gillade den! :) Men jag undrar hur många "mina handleder" som går på en "Schwarzeneggerbicep". Det skulle vara något att räkna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0