24e augusti

Idag har jag haft överskottsenergi medans älsklingen pluggat.. Men jag har hjälpt honom en del och ställt frågor där jag varken förstått frågan eller svaret! Man känner sig lite eller snarare mycket borta., men hjälper det honom så är det bra. När rastlösheten sedan värkte i kroppen för mycket så bestämde jag mig för att ta tag i städningen här i lägenheten. Det har minst sagt blivit undanskjutet och det syns! Men lika bra att ta tag i det innan skolan sätter igen, så badrummet har jag gett mig på nu i eftermiddag. Skrubbat badkar och rensat avlopp. Lika bra att göra det ordentligt när man har tid! Men om jag ska vara ärlig sköt jag över uppgiften att sticka ner handen i avloppet och plocka hår (japp, ja äcklar er med alla detaljer!) på min kära sambo. Det var inte riktigt min grej..men försöka gjorde jag i alla fall.

Men nu gäller att hjälpa älsklingen med ett nytt förhör!


Kommentarer
Postat av: Timtina

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2011-01-10 @ 18:44:53
URL: http://timtina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0