Födelsedagsbarn i hemmet

Idag är det älsklingens 20års dag så ett stort grattis till honom. Han har tenta om två dagar och har därför bestämt sig för att skjuta upp allt firande men som flickvän har man sina egna åsikter så jag har firat honom på mitt sätt. Det blev en stor frukost med hans favoriter, och vad är en födelsedag utan födelsedagsfika! Så jag avbröt honom i pluggandet en stund och dukade fram glass och maränger, det var nog uppskattat. Nu har vi just avnjutit en tvårätters middag med ett glas vin, visst är vägen till en mans hjärta genom magen? I sånt fall har jag ett par extra steg inne nu. En trevlig dag har det i alla fall varit och vi har båda hunnit njuta av den varma solen som tittat fram men imorgon är det hårt plugg som gäller för honom så vi får se vad jag hittar på, solen kanske tittar fram även då?

Om en vecka är det skola som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0