12 februari

Min kiwi smakar äpple och det är griniga gubbar i luren men jag är glad ändå! För idag är det fredag. Jag slutar inte bara en timme tidigare utan det är även en ny helg som väntar. Det uppskattas också. För mig känns det nästan som att helgen började igår i och med att jag var hemma hos syster där vi åt middag (+semla) och kollade Alien 3. Tyvärr slutade den med ett lite smått grinigt och trött par som skulle bege sig hemmåt men sånt löser sig. :)

Ikväll blir dock en ovanlig kväll för mig, jag kommer troligen att vara hemma först. Detta händer inte ofta och vi får se vad jag hittar på med tiden.. Läsa bok, Elle? Spela The Sims? Sova? Valmöjligheterna är många! På lördag är det dock bestämt vad som ska göras. Tror vi lyckats boka in allt på lördag och inget på söndag (denna söndag är väl ändå en lugn mysdag med älsklingen om någon dag :) ) . Först tvättid 8.30-11.00, sedan blir det nog en sväng till Skärholmen eftersom att älsklingens vinterjacka (efter endast 4/5(?) månader) gått sönder helt i dragkedjan! Det tycker jag man får klaga på. Sedan på eftermiddagen får vi besök av älsklingens faster och kusiner. Kvällen avslutas förhoppningsvis hemma hos föräldrarna med hela familjen i soffan framför melodifestivalen. :) Mamma fick frågan på jobbet hur hon kunde kolla på melodiestivalen, det är ju så dålig musik!? Vårt svar på detta är: Vem kollar på melodifestivalen för att höra bra musik? Det är ju underhållning på så många andra sätt, helt enkelt en egen chans att leka juryn i Idol. :) Och vem vill inte det? ;)


Bara huvudvärken inte utvecklas till något jobbigare!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-15 @ 16:25:40
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0