19 februari

Det snöar lite och blåser lite och oj va segt det går för bussarna! En halvtimme sen blev jag, jag som aldrig brukar vara sen. Härligt är det dock att när man gåt ut på morgonen så är det inte längre mörkt. Så nu känns det inte längre som att man åker till jobbet mitt i natten.

Igår njöt jag av en cykeltur på gymmet i 25 minuter och sedan lite magträning. Det fick räcka för min del eftersom jag inte klänner mig fullt frisk. Men snacka om att jag ändå kände mig trött när jag kom hem och hade ätit middag! Jag hade kunna somnat vid matbordet om inte älsklingen sagt åt mig att hoppa in i duschen. Idag efter att jag slutat ser nog planerna ut som så att det ska bakas chokladbollar och kollas på film..eller serier? Jag är iaf riktigt suger på att proppa i mig chokladbollar och kolla film! 


Kommentarer
Postat av: Tarjeihelen

Very well done. I enjoyed the site.

2011-06-03 @ 10:45:32
URL: http://tarjeihelen.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0