Choklad <3

I helgen bänkade jag mig i soffa hos föräldrarna och tittade på Melodifastivalen. Inte speciellt bra musik men lite tradition och en bra tillfälle att träffa hela familjen!
Igår åkte ca två decimeter av utav mitt hår! Slöa jag har inte orkar gå till frisören på...åtta månader.. Klippa håret varannan månad? Inte riktigt något för mig, men jag medger att mitt hår var risigt. Då är det väl lika bra att pröva på något nytt och jag tror att jag gillar det. Men som sagt, betydigt mycket kortare än vad jag är van vid! Jag märker redan fördelar med det ^^

Ikväll väntar en tur på gymmet och imorgon en tur till köran. Just nu längtar magen efter chokladkakan med After Eight i <3 Men det får vänta till efter lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0