Ensam hemma

Ensam hemma, det händer definitivt inte ofta men idag så är det vad som gäller! Älsklingen är med klassen och håller i fest för T1:or, bartender skulle han också få! Men det leder som sagt till att jag blir själv hemma till fyra-fem(?) Knasigt nog blev det så att jag slutade tidigare idag också då jag fortfarande har lite flex över denna månad. Men än så länge har jag varit duktig och plockat undan lite kläder som haft möte utanför garderoben. Har även diskat undan mitt och älsklingens första smutsdisk-berg, det var inte gigantiskt och vi kommer nog aldrig att få ett gigantisk.. 1. Det gör att hela lägenheten ser mycket stökigare 2. Det får helt enkelt inte plats med något stort berg på vår lilla diskbänk ^^. Men som sagt är allt undan diskat nu iaf :)

 

Nu väntar en epilering och sedan har jag de många valmöjligheterna på vad jag ska göra..spela, OS, film, läsa... Jag har i alla fall fyllt skåpen med chips o godis, förhoppningsvis kan jag hålla mig vaken till curling finalen med hjälp av det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0