12.01

Efter ett lågnt uppehåll gör vi hjärt och lugnräddning men med vad? 2-3 dagars veckorna är borta och det är åter igen full fart. Den värsta stormen har tur nog passerat, jag har klivit ur 2009 och jag fortsätter med att andas. Men jag vill inte tillbaka..nej jag vill ha nytt. Nya lediga dagar vill jag ha till att hitta på nya saker. Jag vill ha en resa till ett annat land och egentligen finns det väl inte så mycket som säger emot?

Jag gillar att bo där jag bor. Det är en fin liten lägenhet som vid kvällarna gör mig glad, iaf om man sitter i rätt del.  Eller kanske är det sällskapet som alltid är i närheten som gör mig allra gladast? Det behöver inte ens vara ett samtal ibland räcker det med att titta på ryggtavlan och hörlurarna på huvudet vid köksbordet...
Lugnet vs äventyr, jag längtar till äventyr och vill ha ett riktigt sådant i sommar.

Magen skriker mat, varför talar inte klockan samma språk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0