16.01

Jag körde ner klotet ett antal gånger i rännan igår, men det betyder inte att jag även fick in några strikes i mitt resultat! Vi hann köra fyra serier total och vi lyckades vinna två var, rättvist :p Innan bowlingen hann vi även en tur till gymmet vilket jag inte gjort innan denna vecka så det var skönt. Dock värker mina armar nu! Efter bowlingen så var vi en stund i spelhallen vilket var nästan lika roligt, bowlingen var dock bäst! :) Vi körde ett flygplansspel och ett motorcykelspel, försökte även spela ett skjutspel men där ville inte vapnena fungera.

Idag har jag inte hunnit med så myckte än, sitter fortfarande i morgonrock, men det var länge sen jag tagit det så här lugnt och bara njutit av morgonen! Snart ska jag över till min syster där det bland annat ska kollas på matbord och stolar. Men det lär även bli spelande, film och middag om allt är som vanligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0