21.01

I väskan ligger inget äpple och magen säger kurr. Det bör alltid ligga en frukt i väskan.. Fruktskålen i konferansrummet ser lockande ut, varför är det folk ivägen? Om ca tre timmar är jag helt själv..okej, inte riktigt. Samma saker gäller imorgon. Kanske finns det fruk kvar då?

Igår dök det upp en ny teknikpryl i hemmet, kanske inte det nödvändigaste men det är min! Det är vi överens om, min ordning och de programmen jag vill. Men jag är villig att kompromissa när det kommer till internetläsare! :) Det är skönt att ha nåt eget och än så länge verkar den fungera bra, och den glänser! Tre program ska med stor sannolikhet in i den: Spotify, iTunes och Wow. Antar att man även bör sätta in Microsoft Office.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0