7e juli

Två härliga dagar, två olika dagar.

Gårdagen spenderade jag till stor del i syster lägenhet som för tillfället är kaos (läs renoveringsprojekt, snart klart dessutom!). Eftersom att mycket var rörigt där satt vi i sängen surfade på den lilla, lilla, fina datorn och avslutade med lite flim på deras tv som för tillfället står vi fotänden av sängen. 500 days of Summer en film jag verkligen gillar! Idag höll jag istället till vid vattnet med mor och syster. Mesig som jag var doppade jag mig bara halvägs men annars njöt jag av vädret och sällskapet!

Sammanfattningen blir då att det inte alls var så olika dagar, två slöa dagar, två härliga dagar. Den ena råkade bara vara inomhus medan den andra inte var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0