Dubbelt upp!

Om jag kommer orka röra mina ben imorgon? Nej, troligen inte. 7.15 ringde väckar klockan för ett gympass och eftersom att benen fått vila ett bra tag passade jag på att plåga dem lite. Nu har jag just kommit hem efter att ha cyklat hem min nya (någon annans gamla) cykel. Och denna väg på sex km är inte platt kan jag tala om. Backe upp och backe ner och avslutet var kämpigt! Så stela ben imorgon någon?
Jag har då fått ärva älsklingens morfars gamla cykel, men den går fint och rullar frammåt! Vad mer kräver man?

Vi har även fått vår frys levererad! Den är ännu inte uppackad men lagom stor ser den ut att vara. Nu är det slut på inbillandet av att ett frysfack kan rymma något. Vad säger ni, ska vi sätta gång ett rejält bullbak?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0