Resfeber is the shit!

Imorgon bär det av till Paris :D Oj va tiden har gått fort fram till idag, när vi bokade resan för några månader sedan tänkte man att det var en evighet kvar. Men nu sitter vi här, väskorna är packade och då vill jag även informera att det är första gången älsklingen packat så här långt i förväg någonsin (vi åker tidigt imorgon). Men den sötnosen tog hänsyn till mina nerver och slängde ner sina kläder också, stort tack :) På tal om nerver, inte visste jag att jag skulle bli nervös över att växla pengar men ändp stog jag där skrikandes jag ska ha 4000 euro.. Vi förstår nog alla att detta inte riktigt var min tanke. När hon sedan säger att det saknas lite pengar så blir jag förvirrad innan jag kommer på att det ligger några myntrullar fint i väskan. Nu har tack och lov börjat lugna ner mig! Mer nerver lär komma senare men jag måsta säga att det är första gången jag åker utan vuxet sällskap, denna gång påstås det att jag är den vuxna helt själ..det känner jag inte igen mig i. Men en plånbok har jag nu! Även ett par sandaler som sitter så fint och pengar i rätt valuta då! Det som saknas nu är bara att veta vilken tid vi ska vara redo imorgon annars är jag cooool lugn, eller det är fult att ljuga så nej det är jag inte men jag tror på att allt kommer gå bra.

Resfeber is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0