åttonde mars

Jag är nog ingen normal tonåring...igår somnade jag vid nio. Jag och älsklingen bestämde oss för att ta en lugn kväll med en film så runt halv nio satte vi på Bröderna Grimm jag hann knappt igenom introt innan ögonen dåsade ihop.. Men jag hoppas iaf på att detta gör att jag har mer energi idag istället, kan väl alltid behövas på en måndag?

Det blev iaf en tur till stan i lördags och en stund spenderade med att kolla på iPod nano. Jag är nästan säker att det blir en blå jag beställer och det blir att beställa eftersom att det kostar lite mycket men man kan även välja att gravera in något på baksidan. Så en blå..eller röd om jag känner mig godhjärtad då den ingår i Red Products. Men som sagt är det idé till graveringen som måste komma först!


Bilden är tagen ifrån Apple Stores hemsida.

Den är mörkare i verkligheten, det är alla färgerna. Dock fanns inte den röda i affären men jag antar att även den är det då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0