femtonde mars

Ännu en solig dag! Även fast det är måndag känns det just nu rätt okej. Det var segt att vakna mer var effektiv när jag väl tagit mig upp ur sängen. Sedan spenderade jag 90% av bussresan till jobbet med att sova, det blir lätt så utan någon musik. På tal om att somna så såg jag äntligen Flickan som lekte med elden igår kväll. Vi började dock lite sent så sista halvtimmen är sparad till idag för då vägrade ögonlocken att samarbete.

Annars efter en helg efter mycket tid hemma hos föräldrarna var det skönt att få egen tid med älsklingen igår! Vi begav oss iväg till Tekniska Museet där det hade en utställning med en tågbana som flera hade byggt på. Det är pillrigt jobb det där om man lägger ner energi! Någon hade byggt Villa Villekulla med Pippi i trädgården och nu pratar vi små gubbar! Det är Erik som är riktigt förtjust i tåg men det var tydligen i stort sett samma utställning som förra året (som han varit och kollat på) så jag hade nog lite roligare :p Vi passade även på att springa runt och titta på lite annat :)

Obs! Halva mars har redan gått! Är det bara jag som inte hänger med? :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0