Filmkväll

Jag och älsklingen har just kollat klart My sister's keeper och ja, jag grät vid flera tillfällen. Har tjatat om att jag vill se filmen men inte vet jag om jag är glad över att jag sett den. Massor med känslor och visst har den sina lycklinga stunder.. men fy! för cancer säger jag bara.

Middag har det inte hunnit bli än, varken jag eller älsklingen är speciellt hungriga. Jag åt mig väl mätt på tacobuffén, det var för övrigt en av det trevligare luncherna på länge! :) Någon macka lär nog slinka ner dock, annars lär man väl vakna mitt i natten vrålhungrig! Annars så ska vi strax sätta på andra filmen för ikväll Inglorious Bastards.

Imorgon bär det av in till stan för lite shopping och självklart är det hem till föräldrarna och resten av familjen som gäller imorgon kväll. Melodifestivalen: Andra chansen.

Kommentarer
Postat av: Leanderveronika

Perfect site, i like it!

2011-08-11 @ 08:39:44
URL: http://leanderveronika.blogstie.com
Postat av: Jessica

Thank you!

2011-08-25 @ 19:03:07
URL: http://creativelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0