Kvällslugn

Oj vahumör kan skifta! Men det är väl det man kallar pms? Nu är iaf humöret bra, blir lätt så när man stöter på sin älskling efter en jobbig dag :) Nu står han och lagar mat medan jag spanar i min nya Elle som damt ner i brevinkastet idag. Efter middagen blir det jag och älsklingen i sängen med en varsin laptop i famnen och choklad. Jag ska kolla runt på olika högskolor och programm medan älsklingen ska kolla efter sommarjobb.

Imorgon väntar äntligen ett nytt körtillfälle! Hela två veckor sen jag var och sjöng sist, krasslighet och sportlov har stått i vägen men imorgon gäller det.

Jag som för övrigt sett fram emot att se Flickan som lekte med elden upptäckte att det var ett tomt fodral jag lånade från min mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0