nittonde mars

En halv bock på listan för den städningen som pågår i lägenheten just nu! Valet stod mellan  Shutter Island på bio eller filmkväll hemma sängen, älsklingen valde hemma och jag klagar väl inte direkt. Dock har jag satt gräns så att vi verkligen sätter på en film och kopplar av ikväll, kl halv nio "börjar filmen" ^^ Troligen blir det Lost in Translation som jag fick plocka med mig från syster, en påse chips står även redo i skåpet.. Men ska man orka gör chokladbollar? Det är ju något av det smarrigaste som finns ^^

Morgondagen vill jag nog börja med ett gympass, får se om älsklingen känner lika!

PS. Vuxenpoäng till mig som fått hem ett orangetkuvert. Åldersnojja eller vad? Hmm, möjligheten är dock att det reducerades rejält när jag igår köpte mig ett eget påskägg, blått med vita prickar och en glitterkant. ^^


Kommentarer
Postat av: bögjävel

Okej :) jag svarar på kommentarer.

Skulle du kunna rösta på mig som veckans blogg?

jag är nummer 8! :)

http://lifeisokey.blogg.se/2010/march/finalisterna-i-veckans-blogg-ar.html#comment

2010-03-19 @ 20:09:08
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0