trettonde mars

Jag har sovit ut hemma hos föräldrarna och om ett tag kommer även älsklingen över. Det var en roligt kväll med en del av släkten igår! Det skrattades, tappades mat och pratades en del, och självklart en bit tårta på det! :) Ikväll vänter en stund med bara familjen och finalen i Melodifestivalen, det missar man inte om man tillhör vår familj. Och jag har frågat min lillebror vem som vinner och han säger Anna Bergendahl så jag hoppas på att han har rätt för det är en mysig låt! :) Sen om den klarar sig bra i Eurovision Song Contest? Vad spelar det för roll? Det är väl bäst låt som ska vinna och inte den som har bäst chans att vinna nästa tävling? ^^

Jag hoppas även på att hinna gå en tur på isen annars blir det nog mest mys is soffan, Elle och vindruvor. Men det är inte fy skam heller!
Imorgon hoppas jag på att älsklingen inte bara vill sitta hemma för jag har en idé som involverar ett av hans större intressen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0