Upp och hoppa!

Det var väldigt skönt att få sjunga ut igår! Även om jag var väldigt torr i halsen under hela "passet". Efter att jag kom hem åstakom jag inte mer än att lägga mig i sängen och slökolla serier, Modern Family. Det är en grymt rolig serie, se den om ni får chansen! Dock känns det som det börjar bli dags att rycka bort sig själv från den lata sidan som jag legat på ett bra tag nu! Jag finner inte så mycket nöje i det i längden. Så innan denna vecka är slut så ska lägenheten varit städad, jag ska ha varit och gymmat två gånger (Inga mera ursäkter om att jag är trött! Jag är frisk nu alltså kan jag träna!). Tvätta kan jag stryka från listan eftersom snälla älsklingen gjorde det igår när han slutade tidigt. Sedan bör vi även komma till skott med att göra klart saker som fortfarande inte är gjorda i/till lägenheten. Är det något som måste handlas får det dock vänta till helgen!

Kommentarer
Postat av: Madde

tack :D

2010-03-17 @ 14:17:48
URL: http://madla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0