hemmasjukling

En hemmasjukling har jag varit idag. Hade småfeber i går kväll och när jag vaknade imorse så när huvudet känns allt för tungt fick det bli att stanna hemma i förhoppning om att morgondagen för med sig något bättre. För tillfället så känner jag mig piggare i huvudet men halsen känns krasligare. Men en dag borta på sju månader får väl duga! Annars så blev det inte den mest avkopplande dagen. Husvärden tyckte tydligen att idag var en bra dag att komma och byta handfatet, det uppskattas definitivt men att inte få veta NÄR han tänkte komma var inte lika trevilgt. Så det var bara att klä på sig och bädda sängen, svårt att koppla av blev det iaf. Dock har jag lyckats få iväg en jobb ansökan och en till är på väg annars har jag kollat Sex and the City.

Men nu ska jag sega med annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0