tionde maj

Jag kom just på mig själv med att...tja inte riktigt vara mig själv. Jag sitter med en stor kopp te, jag gillar inte te och har aldrig gjort det ändå så är det min tredje kopp idag. Hur många koppar jag druckit de senaste dagarna har jag tappat räkningen på. Nej jag är inte ovanligt virrig, självklart finns en anledning och i detta fall är det halsont. Jag innbillar mig gärna att det är på bättringsvägen men vet inte riktigt om det stämmer. Och jag som verkligen vill sjunga imorgon! Det får väl bli att stå och smånynna, jag kan ju inte skippa den helt när konserten börjar närma sig!

Men nu tappade jag tråden helt! Tillbaka till biten att jag inte riktigt är mig själv.. Förutom teet så är det vad som visas på skärmen som är udda. Håll i er! Det är politik! Det kunde ni inte gissa va? Och det ännu mer chokerande är väl att jag visat intresse i det. Håller jag det här uppe kanske jag blir redo att rösta i september vilket jag aldrig skulle kunna tro om mig själv. Jag antar att det är knasen bredvid mig som smittar ^^

13 och en halv dag kvar på jobbet sen har jag sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0