Glad som attan!

Humöret är just nu på topp och har varit så ett tag. Livet flyter på rätt skönt just nu! Vackra syster gifte sig i helgen vilket jag är otroligt glad att jag var en del av. En hel dag av ren glädje.



Annars är jag i skolan redo för att ta påsklov. Tre redovisningar är avklarade och efter påsk väntar tre veckor med praktik. Först blir det dock en resa till New York!!!! Jag har det toppen nu helt enkelt! På det slänger vi in en anställningsintervju idag inför ett sommarjobb. :)

Kommentarer
Postat av: Bror

Men USA är inte så mycket större än Hudiksvall.



http://www.youtube.com/watch?v=NKKPTuFKaEo&feature=player_embedded#at=93

2011-04-15 @ 16:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0