6e december

Jag är verkligen inte bra på att vara sjuk. Ingen energi alls och matlusten är inte på topp. Har bänkat mig själv i soffan sedan ett tiden och här ligger jag rätt bra. Som tur är har jag en stor box med Battlestar Galactica att titta igenom så jag har något att underhålla mig med. Ännu mera tur var att jag idag endast hade halv dag idag vilket förhoppningsvis gett mig mer energi till att återvända till förskolan imorgon.

Hann dock inhandla årets första julklappar idag men inköpet till mig själv var lika roligt även det.


Glitter, glitter, glitter. Det krävs några lager för att få effekten jag önskade men fint blev det. Håller tummarna för att det håller rätt bra också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0