Back to school

Tillbaka vid skolbänken idag och jag blev än en gång påmind om varför jag alltid längtar bort därifrån. Tur är det väl att det bara är en vecka innan det är jullov. Visst är det trevligt att träffa klasskamraterna men det skulle jag lika gärna göra utan värdelösa seminarium med diskussioner som dras ut till max för att fylla tiden. Nej, ge mig en vettig undervisning och jag kan tänka mig att bli mer positivt inställd till skolan. Positivt är dock att mitt intresset för hemtentan börjar växa lite. Har även två mindre examinationer att ta itu med men en sak i taget!

Imorgon har jag iaf möjligheten till att plugga i lugn och ro. Har tackat jag till ett arbetspass mellan 13.30-22.00 och som personlig assistent får man en del dötid. Men innan dess ska jag på en föreläsning som jag hoppas toppar dagen seminarium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0