Lucia

går visades första avsnittet av två i miniserien Marry Me med Lucy Liu i huvudrollen. Jag som i vanliga fall tycker att romantiska komedier brukar vara för uttjatat och förutsägbara var dock rejält road. Skrattade ett flertal gången högt för mig själv i soffan och drömde mig bort i kärlekens land. Kanske låter lite cheesy men jag längtar redan till måndag och avsnitt två!

Idag avverkades sista dagen av fem veckors VFU och det är på gott och ont. Jag har den senaste veckan själv känt att jag börjar längta tillbaka till skolan men idag när det väl gick upp för en att man inte kommer tillbaka imorgon kändes det väldigt tråkigt. Har varit i bästa arbetalaget som verkligen fått mig att utvecklas och en übergullig, pratglad barngrupp med barn på ett till två år.

Nu ska plugga lite medan jag väntar på att min rawfoodkex blir färdiga (de ska vara tre timmar i ugnen).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0