Tisdag och veckan är snart slut

Landade inte under täcker förrän efter klockan tre i natt. Ni kan ju gissa om jag är trött, fast nää just nu är jag nog rätt uppe i varv. Hade redovisning idag vilket gick fin fint och sedan inhandlades sista julklappen. Nu ska jag bara hitta ett tillfälle att slå in allihopa också, fina ska de bli! Idag blir det till att plugga lite, det är ju trots allt sista dagen innan lovet imorgon så då kan man väl passa på att komma förberedd. Men allrs först ska jag nog plocka undan lite i mitt rum...har gått och blivit en stök-maja, vem trodde det? För mycket kläder framme och för många saker på skrivbordet. Borde vara lätt att fixa bot på men under jullovet ska det banne mig bli en rejäl rensning någon dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0