Julmarknad

En lugn hemma-fredag med idol och middag med familjen blev det igår. Det var ett tag sedan jag var hemma med familjen på en fredagkväll, har alltid haft något annat inbokat, så det var skönt och troligen bra för förkylningen och hostan min. Desto mer energi har jag även idag tack vare en lugn kväll. Har vandrat runt på två olika julmarknader vilket alltid är lika mysigt denna tid på året, oavsett om det ligger snö på marken eller inte. Kylskåpet fylldes med lite gott och mina fötter fick sig två par sockar som tydligen ska vara väldans bra på att hålla värmen enligt mor min. Och inte tackar jag nej till det med tanke på att jag redan nu, när termometerna inte ens gått under nollstrecket, redan fryser om mina tår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0