Sjukling

Woho tänkte jag imorse när jag vaknade utan feber och värk i kroppen. Dock har halsen bestämt sig för att jävlas så att prata det undviker jag. Kände mig till och med så pigg att jag var tvungen att komma ut en lite sväng. Se solen, andas frisk luft. Kroppen verkade inte hålla med för nu ligger jag här mer feber igen... Hostmedicinen hjälper bara stundvis och halsen verkar slumpartat bestämma sig för om det bara ska göra ont när jag sväljer eller konstant. Jag hoppas, hoppas, hoppas att jag klarar av att sitta på en två timmars föreläsning imorgon. Skulle verkligen behöva den i och med att vi får så få föreläsningar. Däremot borde jag väl ta avstånd till alla människor. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0