20e november

Det är lite som botar ett riktigt kasst och irriterat humör så bra som ett träningspass och en ensam stund i bastun. Nu har jag både trötta och lena ben, och humöret har vänt sig lite uppåt. Att folk kan vara rent ut sagt idioter det kan inte jag göra något åt, två smällar på en helg vart bara lite för mycket. Men som sagt, inte jag kan göra något åt så get over it. Sen är det kämpigt med plugget just nu. Har svårt att hitta den motivationen som krävs. Men jag får se till att prioritera roliga saker och välmående så tror jag att motivationen slutligen också kan hitta sin plats. Efter att ha pluggat lite idag så har modet höjts lite i alla fall.

Att jag sedan lagt in en beställning på dessa två godingar har inte gjort humöret sämre!

 

Glitterpaketet är från Halens och ska jag nog dra på mig till min födelsedag. Glitter/paljettklänning är inget jag andvänt sedan lågstadiet om ens då men denna var superfin och har en blå ton i sig. Och här har vi en tjej med blått som favoritsmak! Blusen från La Redoute var bara så väldans fin. Håller tummarna hårt för att de landar i brevlådan snart och att de sitter finemang.

Nu ska jag kolla bakrecept inför julen (det tycker jag är okej med tanke på att det är första advent nästa helg!) och sedan blir det att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0