Första advent i förskott

Om man känner sig trött och öm i kroppen efter en halvtimmes rätt lugn promenad är man nog inte helt frisk i kroppen. Ett smått värkande huvud och en täppt näsa talar för samma slutsats. Tur i oturen att det är helg och jag kan ta det lugnt. Så gårdagens kväll spenderade jag i soffan hemma hos en vän med massor av prat, lite tv och några pepparkakor. Att prata är den bästa medicinen!

I eftermiddag blir det det årliga adventsfirandet med släkten. Lite knäppt att sätta det INNAN första advent måste jag bara påstå. Speciellt när det inte ens är december. Eller kallt för den delen... Kom dock hem till julmusik redan igår och på förskolan är julstjärnan upp så det är väl dags att börja. Men men, jag är glad ändå och hoppas att det idag bjuds på julgröt och skinka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0