jag ska bara

Nä, diciplinen var inte riktigt på topp igår. Blev bara två kapitel ur boken. Sedan upptäckte jag att det även var lite mer som skulle läsas.. Blev en tidig uppstigning idag för att ta igen lite. Så kl 7.30 satte jag mig ner vid köksbordet och sedan dess har jag arbetat mig igenom två artiklar och 4 av 5 kapitel i en avhandling. Bättre kämpat än igår dvs. Nu bär det av till en föreläsning inom samma område och ikväll ska jag läsa sista kapitlet i avhandlingen. Då känns det som att jag kompenserat tillräckligt för gårdagens dåliga insatts.

Imorgon ska jag ta mig igenom resten boken Before writing: rethinking the paths to literacy. Två av tre obligatoriska kapitel är lästa men det är ju inte dumt att läsa resten också så att man får lite mer kött på benen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0