Kall

Känner mig som en isbit. Tre tröjor, halsduk och raggsockar. Svaret är ja; jag sitter inomhus. Mer än det så är jag trött. Trött och kall. Men rätt glad, tror jag. Svårt att vara säker när man är trött. Andra dagen på en fem veckors lång praktik är avklarad. Första veckan är alltid tuffast. Nya namn och massa annat nytt som ska läras. För att inte tala om att man behöver vänjas in i ett helt annat tempo än när man pluggar. Så den där energin jag önskar att jag hade för att skynda mig iväg till kören eller att göra ett hårt gympass existerar inte riktigt. Ska försöka skrapa ihop några smulor till att orka mig igenom några sidor kurslitteratur sedan blir det en tidig kväll. Imorgon ska jag dock umgås med folk i min egen ålder och har endast halvdag så är nog lite piggare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0