slösa

Blev en dyr dag idag! Skulle fördriva tid i inväntan på min mor idag och passerade Intersport för att göra ett efterlängtat inköp. Ett par långa löparbrallor. De träningsbyxorna jag har hemma slutar ovan för vadan...inte riktigt rätt säsong för dem nu. Men nu har jag ett par nya supersköna, att det har blåa ränder gör ju inte saken sämre! Det var nog dagens bästa inköp även om det blev fler. En sak är då säkert. Mina pepparkakor kommer äga i år!



Vandrade förbi en affär i gamla stan och de var ju tvugna att följa med hem nu när det (snart) är december! :D

När mamma väl var inne i stan bar det av till huvudmålet för kvällen, där nästa slant flög iväg, nämligen "VIP-kväll" på The Body Shop. Det bjöds på champagne, tilltugg, bra produkter och kunnig & trevlig personal. Jag sattsade rejält (för att vara mig iaf) på sminkfronten och rouge, puder och ögonskuggor (de till höger i bilden). På grund av att det var "VIP-kväll" kom jag även hem med allt det till vänster också som infanns sig i en goodiebag!



Blev som sagt en slant som försvann men känns rätt värt det! Nu har dock tiden flugit iväg och det är dags att krypa ner i sängen om jag ska orka med denna vecka. Tror jag har bokan mer än vad jag har tid men imorgon väntar iaf ett löparpass med de nya brallorna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0